Многофункціональний транспортний засіб ТМВ-2 у виконанні на комбінованому рейково-колісному ходу призначений для:
- робіт на підприємствах, що мають залізничні колії, при виконанні маневрових та поїзних робіт;
- транспортування залізничного складу (масою до 700 тонн з гальмівною системою та до 100 тонн без гальмівної системи залежно від радіусу, ухилу колії та погодних умов) з виїздом на залізничні колії загального користування, а також від станції прилягання до ремонтного підприємства та назад ;
- використання як силовий агрегат для доставки та забезпечення працездатності гідрофікованого інструменту та обладнання для оперативного ремонту та усунення несправностей на залізничних коліях та переїздах;
Технічні характеристики
Тип | універсальний транспортний засіб рамної конструкції з двома провідними мостами, з керованими передніми та задніми колесами, з передніми та задніми напрямними залізничними колесами. |
Двигун | дизель TCD 2013 L04 2V, що відповідає екологічним нормам «Tier-3» |
Номінальна потужність двигуна, кВт (к. с.) | 122 (164) |
Номінальне тягове зусилля, кН (кгс) | 45 (4589) |
Максимальне тягове зусилля, кН | 50 |
Максимальна допустима швидкість руху рейковим шляхом одиночного ТМВ-2 в режимі "Заєць" на підйомі до 5%, км/год | 14 (залежно від стану рейкової колії) |
Мінімальний радіус горизонтальної кривої, що проходить на залізничному ході, м | 80 |
Діаметр ж-д.колеса по колу катання, мм | 260 |
База шасі, мм | 3200±10 |
Дорожній просвіт, мм, не менше | 380 |
Габаритні розміри, мм | |
- ширина | 2445±50 |
- довжина з плитою DIN-15432:2008 та заднім автозчепленням | 6600±50 |
- довжина з переднім та заднім автозчепленням | 7100±50 |
-висота | 3400±50 |
Колія, на колісному ходу, мм | 1590±20 |
Колія, на залізничному ходу, мм | 1520 |
Маса самохідного шасі, кг: | |
- конструкційна (суха) | 9100±250 |
- експлуатаційна | 9730±250 |
Максимальна вантажопідйомність кузова, кг | 3000 |
Тип автозчеплення | сумісний із СА-З |
Висота осі автозчепок від рівня головки рейки, мм | 1060±20 |
Найбільші долаються перешкоди на пневмоколісному ході, º: | |
- підйом та спуск | 18 |
- поздовжній кут прохідності | 40 |
Тривалість безперервної роботи без дозаправки паливом при завантаженні двигуна не більше 80% від експлуатаційної потужності, мотогодин, не менше | 16 |
Час підготовки дизеля до роботи та час його пуску (при температурі навколишнього повітря мінус 40 °С), хв, не більше | 30 |
Максимальна швидкість руху на колісному ході, км/год | |
«ТР» - «Черепаха» | 7 |
«ТА» - «Черепаха» | 14 |
«ТР» - «Заєць» | 14 |
«ТА» - «Заєць» | 38 |
Швидкість руху рейковим шляхом ТМВ-2 з вагонами в режимі "Черепаха", при номінальному тяговому зусиллі на підйомі до 5%, км/год | 5 |
У виконанні на
Шасі має можливість встановлення плити DIN-15432:2008 для фронтального навішування робочого обладнання, що використовується при ремонті та утриманні елементів колії, здійснення очищення виробничих територій (вагонних депо) та міжшляхів від снігу, бруду та сміття, виконання вантажно-розвантажувальних робіт, обслуговування мостових і тунельних споруд, як на автомобільних, так і на залізничних комунікаціях, а також ліквід.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Відповідна людина | Юлія Паванко |
Інформація для замовлення
- Ціна: Ціну уточнюйте