Кошик
382 відгуків
+380 (67) 216-43-22
HYDROLIDER - Вся гідравліка України, комплекти гідрообладнання, виїзна установка, сервіс
Кошик

Двигун з повітряним охолодженням Eaton для авіатехніки MPEV3-019-2

Ціну уточнюйте

  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
Двигун з повітряним охолодженням Eaton для авіатехніки MPEV3-019-2
Двигун з повітряним охолодженням Eaton для авіатехніки MPEV3-019-2В наявності
Ціну уточнюйте
+380 (67) 216-43-22
Київстар
+380 (67) 216-43-22
Київстар

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 30 днів за домовленістю

Двигун з повітряним охолодженням Eaton для авіатехнікиMPEV3-019-2

Модель моторних насосів Eaton типу MPEV3-019-2 призначена для подачі гідравлічної енергії на комерційних літаках. Моторний насос складається з електродвигуна з повітряним охолодженням та гідравлічного насоса з аксіальним поршнем зі змінним робочим об'ємом. Гідравлічний насос включає в себе вбудовану ступеневу ступінкову ступицю, яка подає впускний тиск на поршневий насос. Як робоче колесо, так і поршневий насос наводяться безпосередньо в електродвигун.

Цей моторний насос був розроблений для заміни моделей MPEV3-022-5 та MPEV3-012-2B у додатках, де є низький тиск. Гідравлічний насос був перевірений на літаках Dassault Falcon 2000 та електромотори на літаку Canadair Regional Jet (CRJ). Модель MPEV3-019-2 важитиме 21,5 кг порівняно з 22,4 фунтами для моделі моторного насоса моделі MPEV3-022-5. Двигун-насос був затверджений для керування вантажними дверима на конвертованих серіях DC-8-60 та інших вантажних конверсійних літаках. Нова модель MPEV3-019-2 має прогнозування MTBF в 15 000 годин.

Ключові конструктивні особливості

Модель MPEV3-019-2 є екологічно герметичною та кваліфікованою для MIL-STD-810E. На обох кінцях передбачень електродний електродвигун із захисним ущільненням, а також кожух електродвигуна вентилятора.Насос також включає в себе нове ущільнення вугільного валу, а вбудоване впускне робоче колесо розташоване на кінці поршня клапана насоса. Менший розмір рами зменшує тепловіддачу, а дев'ять поршневих конструкцій зменшують пульсацію тиску в насосі. Зміщення моделі MPEV3-019-2 становить 0,13 дюйма/про.

Електродвигун являє собою двигун змінного струму потужністю 115/200 вольт, 400 герц, 3 фази, вибухозахищений вентилятор (з повітряним охолодженням). Охолоджуючий повітря від осьового вентилятора подається через ребра, розташовані між статором та зовнішнім кожухом. Ротор являє собою подвійну конструкцію з короткозамкненим ротором, що забезпечує високий пусковий момент, але забезпечує високу ефективність роботи та забезпечує мінімальний вес. Оскільки ротор порожнистий, він не тільки легший, але також забезпечує велику площу поверхні для кращого охолодження. Унікальна технологія обмотки статора забезпечує велику щільність намотування і знижує вагу двигуна. Обмотки захищені епоксидною, надміцною ізоляцією, яка володіє високою стійкістю як до алкілфосфатного ефіру, так і до вуглеводневих рідин та забезпечує відмінний захист для обмоток при високих температурах.

Модель MPV3-019-2 включає в себе численні конструктивні особливості для підвищення надійності та ремонтопридатності агрегату. Підвищена міцність на втома - все виливки призначені для поліпшення втомних характеристик за рахунок специфічного конструктивного рішення, заснованого на аналізі кінцевих елементів і використання поліпшених ливарних матеріалів.

Proven Yoke Design - конструкція ярма дозволяє використовувати втулки з затискний різьбленням середньої рукоятки. Це усуває необхідність в проведенні тривалої безпеки кріпильних деталей, що утримують черевики.

Цільний корпус з вбудованою пластиною клапана. Ця конструкція зменшує вагу упаковки та мінімізує вимоги до конверту. Найголовніше, що він усуває лінію поділу між традиційним корпусом і блоком клапанів. Витік з ущільнень розділової лінії високого тиску на цьому інтерфейсі традиційно була однією з причин видалення.

Основні операції насоса

Крутний момент передається від електродвигуна на приводний вал насоса і підключений блок циліндрів і поршні. Насосне дію генерується поршнями, що рухаються усередині отворів блоку циліндрів. Оскільки ярмо знаходиться під кутом до приводного валу, обертальний рух вала перетворюється в поршневе рух поршня.

По мірі того, як поршень починає відходити від блоку циліндрів, тиск від випускного отвору крильчатки змушує текуче середовище через поршневе пристрій в пластині клапана в отвір циліндра. Поршневі черевики утримуються в хомуті з допомогою фіксуючої пластини для кріплення поршня і утримують фіксатор під час такту впуску. По мірі того, як вал продовжує обертатися блоком циліндрів, поршень продовжує взуття після поверхні хомута підшипника. Це починає повертати поршень в його отвір, до блоку клапана. Рідина, що міститься в отворі, стискається, а потім виштовхується через вихідний отвір блоку клапана. Тиск на виході утримує поршень черевик до поверхні хомута підшипника під час ходу нагнітання, а також забезпечує баланс тиску взуття та плівку рідини через отвір у поршні і взуття субблоке.

При кожному обороті приводного валу і блоку циліндрів , кожний поршень проходить через цикл накачування, описаний вище, заповнюючи один прийом і один такт розвантаження. Рідина високого тиску надходить на вихід насоса. Внутрішня витік утримує корпус насоса заповненим рідиною для змащення й охолодження обертових деталей. Витік повертається в систему через порт зливного отвору. Функції управління Нормальний режим відкачування: плоский компенсатор тиску відсічення являє собою золотниковий клапан, який утримується в закритому положенні за допомогою регульованої пружинної навантаження. До

коли тиск на виході насоса (тиск у системі) перевищує налаштування тиску, 3050 фунтів на квадратний дюйм (209 бар), котушка переміщується, щоб випустити рідину з виходу насоса в поршень приводу. Сила поршня приводу призводить до того, що ярмо переміщується від свого максимального угла, щоб зменшити вихідний потік від насоса. Хомут підтримується всередині корпусу насоса двома підшипниками. При тисках нижче 3050 фунтів на квадратний дюйм (209 бар) він утримується на своєму максимальному куті щодо центральної осі приводного валу силою пружини повороту. Зменшення потреби в потоці системи призводить до збільшення тиску на виході до точки, в якій пружина клапана компенсатора відхиляється, вимірюючи рідину високого тиску на поршень приводу. Зростаюче тиск на поршні приводу приводити в рух ярмо до меншого куті, зменшуючи зміщення насоса і зменшуючи потік. Потік продовжує зменшуватися, поки тиск у системі не повернеться до заданого значення.

Збільшення потреби в потоці призводить до зменшення тиску в системі, дозволяючи пружині і котушці рухатися у напрямку їх невідхильного положення. Це призводить до зменшення тиску виконавчого механізму, а ярмо переміщається на більш високий угол, збільшуючи зміщення та витрату насоса. Потік продовжує збільшуватися, поки тиск у системі не повернеться до заданого значення.

Наша компанія не реалізує б/в авіагідравліку. Ми продаємо абсолютно НОВУ авіагідравліку вищої якості. Наші товари захищені сертифікатами якості і мають гарантію. Купуючи новий товар, Ви забезпечуєте роботу гідравлічної системи на довгий термін. Ніяке б/в гідрообладнання не може бути в експлуатації довше ніж нове. Тому, купуючи нову авіагідравліку, Ви отримуєте товар із гарантійним терміном та впевненість у працездатності гідравлічної системи завтра!

Китайська техніка на сьогоднішній день конкурує за якістю, термінами виробництва та ціною з найбільшими світовими виробниками. Причому за цінами китайська продукція, виявляється, набагато вигідніша за товари з інших країн.

Так, у КНР працює безліч заводів, що випускають ліцензійну техніку та налагоджено випуск і власних аналогів, які за якістю не поступаються оригіналам. У Китаї виробляється будівельна, дорожня та інша спецтехніка. Серед них навантажувачі, самоскиди, екскаватори на колісному та гусеничному ходу, бульдозери, автокрани, а також гідравлічне обладнання для них.

Очевидним плюсом китайської гідравліки є доступна вартість, що важливо для більшості споживачів, орієнтованих на середній та низький сегменти ринку. Також до переваг гідравліки з Китаю варто зарахувати можливість підібрати гідні прямі аналоги на дорогі компоненти преміум-виробників, поширених в Україні. Це особливо важливо при покупці запасних агрегатів, на які виробники майже завжди тримають високі ціни.

Наявність уточнюйте у менеджера!
Характеристики
Основні
ВиробникEaton corporation
Країна виробникІталія
Користувацькі характеристики
БрендEaton corporation
Гарантійний термін12 мес
Відповідальна особаЮля Рибак
СтанНове
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner