У конвеєрах з зануреними скребками вантаж переміщується суцільною масою, що заповнює частину перерізу жолоба. Транспортування відбувається тому, що опір проходженню скребка крізь сипкий вантаж, який поміщений в жолоб з гладкими стінками, виявляється більше, ніж сила тертя вантажу об стінки жолоба і дно.
Скребковий транспортер складається з приводної, натяжна і прохідний секцій. Може комплектуватися відповідно до схем замовника додатковими секціями: завантажувальними, аспіраційними, розвантажувальними (з ручним або електричним приводом).
Технічні характеристики:
Стандартні ширини коробів (мм) | 200, 320, 500 |
Конструктивне виконання | Розбірної короб |
Швидкість ланцюга (м/с) | 0,4 ... 0,6 |
Матеріал стінок | Лист 3 мм |
Матеріал днищ | Лист 4 мм |
Матеріал кришок | Лист 1,5 мм |
Футеровка стінок і днищ | За погодженням, ПА6 10 мм або Hardox |
Ланцюга: | |
Тип | УТФ |
Товщина пластин ланок (мм) | 6, 8 |
Розривне зусилля (кН) | 18-32 |
Матеріал накладок | ПА-6, 10 мм |
Висота накладок (стандарт) (мм) | 45, 55, 75 |
Напрямна робочої гілки | Смуга 65Г |
Напрямні холостої гілки | Ролик ПА-6 або Смуга 65Г (для високих скребків) |
Підшипники | UCF, UCPA пр-ва NTE |
Приводи | Motovario серії B, S, NMRV |
Метизи | Оцинковані, клас 8.8 |
Покриття | |
Максимальна продуктивність, т/год, при ρ=0,75 т/м3, при ширині короба: | |
200 мм | 50 |
320 мм | 100 |
500 мм | 200 |
Найбільша довжина конвеєра по осях зірочок (м) | 50 |
Кут нахилу конвеєра (град.) | 0 ...70 |
1. Приводна секція транспортера
Приводна секція складається з рами, на яку монтуються боковини короба, повний привід, корпуси підшипників приводного вала, знімача ланцюга і роликів холостої гілки. На транспортерах з шириною короба до 500 мм, корпусу підшипників приводного валу монтуються на боковини короби. Обертання від приводу на вал передається через ланцюгову муфту. Муфта накривається огорожею. На задній стінці приводний секції встановлюється датчик підпору, а у верхній частині між знімачем ланцюга і першим роликом холостої гілки — датчик обриву ланцюга. Приводна секція накривається кришкою з оглядовим люком.
2. Натяжная секция транспортёра
Натяжная секция состоит из рамы, на которую монтируются боковины, несущие на себе ползуны с пружинами, натяжного катка, ось которого выходит за пределы короба сквозь ползуны, траверсы на задней стенке секции и роликов холостой ветви. Натяжение осуществляется винтами с трапецеидальной резьбой. Винты подпружинены для компенсации рывков и ударов при сходе цепи с приводной звездочки. Натяжная секция накрывается крышкой со смотровым люком.
3. Проходная секция транспортёра
Проходная секция транспортёра состоит из днища, боковин, направляющих рабочей ветви и поддерживающих роликов холостой ветви. Под стыками секций устанавливаются нижние. Опоры в основании имеют пяты для монтажа.
4. Цепи УТФ
Цепи транспортёров выполнены по принципу полуоткрытой оси, не имеют роликовых втулок. Цепи подвергаются термической обработке. Скребки цепей, в зависимости от производительности и угла наклона, устанавливаются либо на наружном, либо на каждом звене. Цепи по согласованию комплектуются полиамидными накладками. В зависимости от угла наклона транспортёра высота накладки увеличивается.
Купить скребковый конвейер в Гидролидере — значит убедиться в качественном и длительном функционировании с гарантийным сроком.
Мы предоставляем:
• Бесплатную консультацию ведущих менеджеров компании и помощь в выборе техники.
• Гидравлику, которая работает на результат.
• Гарантию 12 месяцев от производителя.
• Подтверждение надёжности сертификатами качества.
• Доставку в любой регион Украины, Европы и других стран СНГ, удобным для Вас способом.
HYDROLIDER — Ваш надёжный поставщик высококачественной техники.
Наличие уточняйте у менеджера!
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Гарантійний термін (міс) | 12 міс |
Відповідна людина | Резова Ольга |
- Ціна: Ціну уточнюйте