Норія стрічкова ковшова N-PHG – це найкращій оптимальний пристрій для подачі сировини вертикально в сучасних елеваторах.
Норія працює за наступним принципом: за рахунок постійного руху стрічкового конвеєра, на якому закріплені спеціальні ковші, здійснюється підйом сировини. Необхідний сипучий матеріал набирається ковшами в нижній частині конвеєрної стрічки, вертикально піднімається і висипається у верхній частині через патрубок. Потім перекинуті ковші направляються вниз.
Важливою особливістю норії ковшової є надійність, так як дане обладнання витримує великі навантаження: ковші зафіксовані під заданим кутом, безперервна стрічка вулканізована, всі механізми стрічкового конвеєра захищені від негоди і тому обладнання ефективно працює в будь-яких кліматичних умовах.
Комплектуючі норії
- Башмак складається з корпусу, натяжного пристрою, натяжного барабану та засипної горловини. Корпус Башмака – це конструкція, зібрана болтами, що має одну або дві засипні горловини для подач вихідного продукту для транспортування.
- Засипна горловина розташована на передній частині норії (де ковші переміщаються в кожусі в гору). У корпусі також є два шибера для очищення доної частини корпусу і розміщується натяжний барабан, закріплений на двох опорних підшипниках. Виставлення натяжного барабана зі спорядженою стрічкою в робоче положення досягається за допомогою натяжного пристрою, які за допомогою двох шпильок рухає натяжний барабан вниз. Натяжний барабан в торці вала має різьбу для закріплення робочого елемента ємнісного датчика швидкості. На натяжному пристрої конструктивно передбачено кріплення безпосередньо самого ємнісного датчика, який припиняє подачу струму до двигуна, якщо стрічка починає прослизати або зупиняється. Черевик надходить до замовника у зібраному вигляді.
- Приводна головка складається з корпусу, кожуха, приводного барабана, мотор-редуктора. Корпус приводної головки – це суцільнозварна конструкція (у разі оцинкованого корпусу — з’єднана болтами). У внутрішній частині розміщується приводний барабан на опорних підшипниках, регульована знизу висипна горловина, а зовні розміщується конструкція кріплення приводу.
- Висипна горловина зазвичай розташована на задній частині приводної головки (де ковші за допомогою відцентрової сили здійснюють розвантаження). У кожусі розміщена верхня частина висипної горловини з жорстко прикріпленою футерувальною пластиною, яка встановлена для запобігання пошкодження зерна та зменшення зносу металу. Кожух складається з двох незалежних половинок (у оцинкованій норії – суцільний), легко відкриваються на завісах при проведенні регламентних робіт. При використанні в якості приводу мотор- редуктора, мотор-редуктор одягається безпосередньо на вал приводного барабана.
- Пристрій запобігання зворотньому ходу розміщено на валу приводного барабана. При комплектації двигуном з електричним гальмом, пристрій зворотного ходу зазвичай не поставляється.
- Конструктивно на корпусі передбачено розміщення індуктивного (або сенсорного) датчика, який припиняє подачу струму до двигуна, якщо відбувається переповнення продукту в висипній горловині.
- Стрічка з ковшами представляє замкнутий елемент, укладений в труби і натягнутий навколо барабанів.
Технічні характеристики
Продуктивність 20 т/год
Продуктивність 50 т/год
Продуктивність 100 т/год
Купити норію стрічкову ковшову в Гідролідері - означає переконатися в якісному та тривалому функціонуванні з гарантійним терміном.
Ми надаємо:
- Безкоштовну консультацію провідних менеджерів компанії та допомогу у виборі техніки.
- Гідравліку, яка працює на результат.
- Гарантію 12 місяців від виробника.
- Підтвердження надійності сертифікатами якості.
- Доставку в будь-який регіон України, Європи та інших країн СНД зручним для Вас способом.
HYDROLIDER — Ваш надійний постачальник високоякісної техніки.
Наявність уточнюйте у менеджера!
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Додаткові характеристики | |
Гарантія (міс.) | 12 |
Стан | Нове |
Користувацькі характеристики | |
Відповідна людина | Неминуща Оксана |
- Ціна: Ціну уточнюйте